شناسایی و دستگیری کلاهبردار اسکیمری در خرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سرگرد "حسین سپهوند" در تشریح  این خبر اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته و رصد فضای مجازی توسط  کارشناسان پلیس فتا در خصوص مبارزه با جرائم سایبری، فردی که اقدام به کلاهبرداری با روش اسکیمر می نمود شناسایی شد .

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی وتحقیات بعمل آمده و هماهنگی قضائی،  فرد کلاهبردار را در حین خرید با کارت اسکیمر شده در خرم آباد ، طی یک عملیاتی ضربتی  دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم پرونده در حین تحقیقات به 4 فقره بزه ارتکابی اعتراف داسته افزود: متهم با استفاده از غفلت برخی افراد اقدام به فریب آنان کرده و اطلاعات هویتی بانکی آن ها را به سرقت برده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان گفت : در حین خرید از فروشنده های سیار نهایت دقت لازم را بکار ببرید و تا حد ممکن از در اختیار گذاشتن کارت بانکی و رمز عبور خود به فروشنده خودداری کنند.

سرگرد سپهوند خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در میان بگذارند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 870157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟