اهدای ۶ سرویس جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش هشترودی

به گزارش رکنا از هشترود؛ فتاح صدیقی با اعلام این خبر گفت: این سرویس های جهیزیه شامل تلویزیون ، یخچال ، جارو برقی ، اجاق گاز ، بخاری ، و ....می باشد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۷۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود : کلیه این جهیزیه ها توسط خیرین بزرگوار تهیه شده است.

صدیقی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۳۰۰ خانواده تحت پوشش نیز  در سال ۱۴۰۱ از چرخه حمایتی این اداره خارج می شوند .

وی علت این امر را پرداخت تسهیلات از طرف کمیته امداد عنوان کرد و افزود: این خانواده ها با دریافت تسهیلات خود اشتغالی توانستند برای خود شغل ایجاد کنند و از چرخه حمایتی این اداره خارج به شوندو می توان گفت که به خود کفایی رسیده  اند.

رئیس اداره کمیته امداد امام (ره) هشترود در ادامه به  نصب پنل های خورشیدی در مناطق محروم نیز اشاره کرد وافزود : از تعداد ۲۰۰ سهمیه ای که برای شهرستان در نظر گرفته شده است تعداد  ۴۵ پنل نصب ویا در حال نصب و مراحل اجرایی است که  برای نمونه تعداد ۴ پنل خورشیدی در روستای اوشندل با حضور مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان و جمعی دیگر از مهمانان و مسئولان استانی  و شهرستانی به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفت.

صدیقی در پایان خاطر نشان کرد: ما بقی پنل ها نیز با یاری خداوند و همکاری و مساعدت دیگر ادارات متولی که با این اداره همکاری می کنند در  اسرع وقت نصب خواهند شد  و  جا دارد از تلاش شبانه روزی این ادارات نیز  نهایت سپاس وتشکر را داشته باشم .

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 877740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟