شهدا و ایثارگران شناسنامه و هویت ملت ایران هستند

به گزارش رکنا از لرستان؛ بهرام دلفان در نخستین نشست با رابطین ایثارگران که امروز ۱۵ اسفندماه در محل دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و تشریح ابعاد فداکاری شهدا و ایثارگران در طول تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران شناسنامه و هویت ملت مسلمان ایران هستند و ایثار و فداکاری آنان در تاریخ کشورمان برای همیشه ثبت شده است و ما باید همواره احیاگر یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران احساس غرور و عظمت را برای ما به ارمغان آورده‌اند و دوران دفاع مقدس و حضور در صحنه‌های دیگر انقلاب اسلامی نشان از شکوه این‌همه جان‌فشانی‌هاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: فضای معنوی فرهنگ ایثار و فداکاری و شهادت باید همواره در دانشگاه علوم پزشکی لرستان احساس شود و در این مسیر فعالیت‌های فرهنگی و معنوی گسترده‌ای همواره در جریان بوده و هست و توانسته‌ایم با گذر از فتنه‌ها و علیرغم تمامی خباثت‌های دشمنان، به مرزهای روشن توسعه و پیشرفت برسیم و گذر از این پیچ تاریخی مستلزم آن است که قدردان زحمات کسانی باشیم که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فداکاری و ایثار کرده‌اند.

دلفان اضافه کرد: ایثارگران امروز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در همه صحنه‌ها حضوری فعال دارند و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی باید بیشتر خود را نشان بدهند.

وی با واکاوی فتنه‌های اخیر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان امروز با فتنه‌های جدید و با شیوه‌های دیگر به میدان آماده و باید با حضور حداکثری خود در برابر آنان بایستیم.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: در دولت فعلی، یک هزار و ۱۵۰ تخت بیمارستانی در حال ساخت داریم و شاهد پیشرفت ۴۵ درصدی مراکز درمانی از نظر تجهیزات، بالاخص سی‌تی‌اسکن و ام آر آی هستیم و در آینده‌ای نزدیک از این حیث بی‌نیاز خواهیم بود.

دلفان اظهار کرد: از زمان پذیرفتن مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان، سعی کرده‌ایم همواره با حل‌وفصل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با دیدار نزدیک با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مشکلات آن‌ها را به‌طور مستمر پیگیری کرده و در اسرع وقت به سرانجام برسانیم و در آخرین مورد به دیدار خانواده معظم شهید کشوری‌نیا رفتیم که با همکاری رادسری مشاور امور شاهد و ایثارگران در دانشگاه، امروز شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه هستیم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 875244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟