دستگیری 1500 معتاد متجاهر در استان یزد/ اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان

به گزارش رکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارکرد: مبارزه با موادمخدر و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از جمله معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر از جمله مطالبات و درخواست های مردمی است.

وی ادامه داد: پلیس استان یزد در این خصوص طرح های مختلفی را در سطح استان اجرا کرده و از ابتدای سال تاکنون بیش از هزار و 500 نفر از معتادان متجاهر را دستگیر و تحویل کمپ های ماده 15 داده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با توجه به اینکه ریشه اکثر جرایم بحث اعتیاد به موادمخدر است و مردم نیز از این موضوع ناراضی هستند از امروز طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر و ولگرد توسط پلیس یزد اجرا خواهد شد.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش رضایت مندی مردم یزد و همچنین ایجاد محیطی امن و آرام برای مسافران نوروزی و گردشگران در ایام نوروز باشیم.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: از مردم درخواست داریم تا در این زمینه همکاری بیشتری را با پلیس داشته باشند و در صورت اطلاع یا مشاهده فعالیت فروشندگان موادمخدر یا پاتوق معتادان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه افزود: شهروندان در صورت مشاهده تعلل و کوتاهی ماموران پلیس، با سامانه 197 تماس حاصل تا به مشکلات آنها رسیدگی شود.

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

کدخبر: 875076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟