تصویب ۲ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای استان لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سمانه حسن‌پور در جلسه مشترک شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با اشاره به تخصیص‌هایی که امسال به این استان ابلاغ شده است، اظهار داشت: 2 هزار و 651 میلیارد تومان اعتبارات مصوب از محل اعتبارات استانی و توازن ملی برای این استان داشتیم که 67.5 درصد این مبلغ تاکنون تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به استان لرستان افزود: 3 هزار و 44 میلیارد تومان در سال گذشته و امسال به این استان از سوی سازمان برنامه‌وبودجه و منابع داخلی وزارتخانه‌ها به لرستان ابلاغ شده است که امیدواریم 380 میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان امسال وصول شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: 3 هزار و 862 میلیارد تومان، 144 میلیون یورو و 959 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های اقتصادی این استان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: تلاش‌های ما در لرستان از سال 1399 برای توسعه زیرساخت داده‌های مکانی شروع شد که 16 دستگاه اجرایی از آن سال تاکنون به سامانه زیرساخت داده‌های مکانی متصل شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی لرستان باید به فیبرنوری مجهز شده تا بتوانند به سامانه زیرساخت داده‌های مکانی متصل شوند، گفت: امیدواریم از همکاری‌های سازمان نقشه‌برداری کشور در این زمینه بهره‌مند شویم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 874074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟