شادی مردم در ایام نوروز اولویت است/ کرمانشاه صاحب شهردار شب می شود

به گزارش رکنا از کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در جلسه کمیته درآمدی که با حضور معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان ها برگزار شد، با بیان اینکه زیباسازی، بازگشایی معابر و درآمد سه اولویت مهم تا پایان سال است اظهار داشت: باتوجه به وضعیت 6 ماه اخیر و صدمات وارد شده، همچنین فرارسیدن ایام نوروز، سطح شهر کرمانشاه باید در بهترین وضعیت زیباسازی و نورپردازی باشد.

وی با بیان اینکه طی این ایام مناطق باید پای کار باشند افزود: برنامه ریزی های لازم، اهداف و وظایف هریک از واحدها مشخص شده است که تمامی آنان در وقت مقرر باید اجرا شود.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه مردم باید تغییرات را نسبت به سال گذشته احساس کنند تصریح کرد: رنگ آمیزی، فرش گل، دیوار نگاری، نورپردازی و... در زیبایی شهر مهم است که باید در دستور کار باشد.

نوروزی با بیان اینکه در برخی از مناطق بافت فرسوده، ملک های با نمای زشت وجود دارد که سیمای شهر را بهم ریخته است تاکید کرد: مدیران مناطق، این ملک ها را شناسایی و به مالکان آنان جهت زیباسازی یک هفته وقت داده شود، همچنین به کارگاه های ساختمانی که باعث زشت شدن چهره شهر می شود باید تذکر داده شود تا نسبت به بازگشایی معابر، رنگ آمیزی ایرانت، جمع آوری مصالح ساختمانی در پیاده رو اقدام گردد که در صورت عدم اصلاح، تخلف محسوب می شود و باید برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز نسبت به پوشش گیاهی اقدام کند، گفت: ۱۵ اسفند نیز در منطقه چشمه روزان برای ایجاد پارک جنگلی، درخت کاری صورت خواهد گرفت چراکه توسعه فضای سبز جزو اهداف ماست که باید محقق شود.

شهردار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر پررنگ تر شدن برنامه های فرهنگی در مناطق هشت گانه خاطرنشان کرد: در هر یک از مناطق، تئاتر خیابانی و جنگ شادی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید اجرا شود.

دکتر نوروزی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بیان کرد: برگزاری برنامه های قرآنی در این ماه مهم است که باید ۳۰ مراسم در تالار شهرداری کرمانشاه، ۳۰ مراسم در فرهنگ سراها و ۳۰ برنامه در هشت منطقه برگزار شود، همچنین ۳۰ کلیپ قرآنی بصورت روزانه در فضای رسانه ای منتشر گردد.

وی با بیان اینکه در اسفند و فروردین ماه شادی مردم اولویت است، افزود: گردشگران و مسافران نوروزی باید چهره ای زیبا از کرمانشاه داشته باشند و کلیه پرسنل تا پایان برنامه های نوروز در آماده باش کامل خواهند بود.

شهردار کرمانشاه در پایان با تاکید مجدد بر زیباسازی شهر در ایام نوروز گفت: هر یک از مدیران تا پایان فروردین باید بعنوان شهردار شب در محل شهرداری مرکز مستقر باشند و به امورات رسیدگی کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 873622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟