پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی در کردستان آغاز شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ (کردستان) سید عبدالرحمن حسینی در جمع رسانه های استان اظهار کرد: پیش‌فروش بلیط از ۷ اسفند به صورت حضوری نیز در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های مسافر و یا دفاتر فروش بلیط سطح شهر صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل استان کردستان اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: دو هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان شامل ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۷۴۰ دستگاه مینی‌بوس و هزار و ۱۰۰ دستگاه سواری عمومی برای جابه جایی مسافران در استان در نظر گرفته شده است.

حسینی اضافه کرد: نظارت‌های میدانی، تقویت گشت‌های راهداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ترمینال‌ها و پایش دوربین‌های تصویری از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل جهت جلب رضایت مسافران در این ایام خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: عملیات‌هایی برای بهبود و سهولت مسافران در سطح استان در حال انجام است که می‌توان به بهبود کیفیت محورها، احیای خط‌کشی و نصب بنرهای خوش‌آمدگویی، لکه‌گیری جاده‌ها، تکمیل و مرمت گاردریل و آشکارسازی نقاط پرحادثه اشاره کرد.

حسینی افزود: همچنین نظارت بر عملکرد مجتمع‌های رفاهی در جاده‌های بین‌شهری و نظارت بر مراکز معاینه فنی انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسافران نوروزی می‌توانند برای جلوگیری از تصادفات، مسافرت‌های خود را با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهند. سامانه ۱۴۱ به صورت تلفن گویا و پیامکی آماده ارائه راهنمایی‌های مختلف در خصوص وضعیت ترافیکی و اعلام مسافت بین شهرها و دریافت انتقادات و شکایات است.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 872748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟