تصادف 3 خودرو در اتوبان قزوین به تهران

به گزارش رکنا ازقزوین، حمیدرضا ململی افزود: درپی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۳:۰۹  از تصادف سه خودرو پژو خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان گروه ویژه اطفایی و امداد و نجات از ایستگاههای چهار مینودر و پنج پونک به محل حادثه اعزام کرد.

ململی افزود؛ دراین حادثه که با برخورد  دو خودروی سواری پژو sd ۲۰۶ با سواری پژو ۴۰۵ در لاین جنوبی اتوبان قزوین به تهران روبروی دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد که از سرنشینان خودروها یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شد.

وی در ادامه افزود:نیروی اعزامی پس از رسیدن به محل و انجام عملیات رهاسازی مصدوم خودرو سواری ۲۰۶ اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت سوخت و قطع جریان برق خودرو ها از وقوع آتش سوزی و بروز حوادث دیگر جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند.

وی بااشاره به عملکرد سریع نیروهای عملیاتی گفت : آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل صحنه حادثه و انتقال خودرو ها به حاشیه امن بزرگراه با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

یییی

صصصصص

صص

س

بببببب

بببب

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 872578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟