تزریق ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل، عاملی با تأکید بر تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت استان، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل را یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل دانست و از تزریق ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار جدید به این پروژه در بهمن امسال خبر داد.

استاندار اردبیل بیان کرد: تزریق اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل که گامی ضروری برای پیشرفت استان است، ادامه دارد.

عاملی افزود: یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل است که از سال گذشته با اختصاص ۵۰میلیارد تومان مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال نیز با اختصاص ۵۰میلیارد تومان در آذر و ۱۰۰میلیارد تومان در بهمن، در مجموع ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار جدید طی ۳ ماه گذشته به این پروژه تزریق شده است و انتظار می‌رود کل سازه‌ها، سقف‌ها و دیوار‌های آن تکمیل شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنین برای بیمارستان ۱۱۹ تخت‌خوابی مشکین‌شهر نیز ۱۶۰میلیارد تومان توسط بانک ملت از محل ماده ۵۶ مصوب شد.

 

کدخبر: 872275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟