قاتلان زن و مرد سوخته در گچساران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند/ رازگشایی از جنایت مخوف

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ کیقباد مصطفایی اظهار کرد: روز پنجشنبه ۲۷ بهمن امسال در پی دریافت خبری مبنی بر پیدا شدن دو جسد سوخته شده در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

مصطفایی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد اجساد مربوط به یک زن ۳۷ ساله و یک مرد ۵۰ ساله می‌باشد که هر دو غیربومی بوده و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی ۵ نفر از عاملان قتل را شناسایی و با نیابت قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از استان‌های غرب کشور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: متهمان دستگیر شده به شهرستان گچساران انتقال و در بازجویی‌های از آن‌ها و با توجه به مدارک مستدل ارتکابی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مصطفایی با بیان اینکه متهمان علت و انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی و به پشتوانه قانون، با هرگونه مصادیق نا امنی برخورد قاطع می‌کند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 872122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟