اجرای موفق طرح استعدادیابی《من پیروز هستم》در استان/ هدفمان اجرای این طرح در سراسر کشور است

مژده شرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رکنا از لرستان با بیان اینکه ما طرح استعدادیابی《من پیروز هستم》 را در دو بخش مجزای بانوان و آقایان برگزار کردیم، اظهار داشت: خوشبختانه اجرای این طرح با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و چیزی حدود 200 نفر در بخش بانوان در این طرح شرکت کرد.

وی افزود: این طرح با همکاری هیئت دوومیدانی و ادارات کل آموزش‌وپرورش و محیط‌زیست لرستان برگزار شد و هدف از برگزاری 《طرح من پیروز هستم》 کشف استعدادهای جدید جهت تزریق به هیئت دوومیدانی و همچنین کمک به مربیان هیات‌هاست تا بتوانند هدفمندتر برنامه‌هایشان را پیش ببرند و در نهایت پیش‌بینی ما از خروجی این طرح، تربیت ورزشکاران با سطح کیفی بالا و در سطح ملی و فراملی برای سال‌های آتی است.

رئیس هیات دوومیدانی بانوان لرستان به اجرای طرح 《من پیروز هستم》 در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ما در نظر داریم تا این طرح را در سراسر کشور اجرایی کنیم و تا به امروز که بنده با شما صحبت می‌کنم این طرح در استان قزوین هم اجرا شده است. 

شرفی با اشاره به هدف از برگزاری این طرح، افزود: بعد از برگزاری طرح استعدادیابی 《من پیروز هستم》 در دو بخش بانوان و آقایان، با نفرات برتر ماده‌ تماس گرفته و آن‌ها به پیست دعوت می‌شوند و در اختیار مربیان برای انجام تمرینات قرار میگیرند، ضمن اینکه این کار در بخش آقایان انجام شده و در بخش بانوان هم به‌زودی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به‌صورت هدفمند افرادی که جزء نفرات برتر بوده (نفرات اول تا ششم یا هشتم هر ماده) را دعوت می‌کنیم و چیزی حدود ۷۰ تا ۸۰ نفر را به پیست آورده و تمرینات لازم‌ را با آنها انجام می‌هیم، سپس آن‌ها را در اختیار مربیان پایه قرار می‌دهیم و با تمرینات مختلفی که با آن‌ها انجام شده، در واقع این استعدادها را به سمت جلو حرکت می‌دهیم و ان‌شاءالله هدفمان این است که از بین همین برترین‌ها هم نفرات باکیفیت بالاتر را شناسایی کنیم و آن‌ها را برای هدف اصلی خودمان که تربیت افراد نخبه در سطح ملی و فراملی است، بکار بگیریم‌.

رئیس هیات دوومیدانی بانوان لرستان اضافه کرد: هیئت دوومیدانی با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده در نظر دارد تا روزهای فرد (صبح‌ها ساعت ۱۱)، در صورت عدم تداخل با ساعت آموزشی این استعدادها، با حضور مربیان متخصص سانس‌های آموزشی تخصصی را برای این افراد به اجرا درآورد.

شرفی در پایان بیان داشت: از تمامی ارگان‌ها از جمله ادارات کل آموزش‌وپرورش و حفاظت محیط‌ زیست لرستان که در این زمینه با ما همکاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شبنم حاتموند/لرستان

 

کدخبر: 872007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟