دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در گرگان

به گزارش رکنا از گلستان ؛سرهنگ علی تجری 

افزود:بررسی های انجام شده حاکی از آن بود که تعدادی از افراد  غیر مرتبط که اطلاعی نیز از موضوع درگیری نداشته  و صرفا تحت تاثیر فضای روانی و شایعات منتشره شده در این درگیری حضور پیدا کرده اند، که خود این امر باعث افزایش تعداد بیشتری دراین درگیری شد.

سرهنگ تجری در ادامه بیان داشت:ماموران پلیس  با انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی ۱۲نفر از عوامل اصلی این نزاع و درگیری را  شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

Screenshot_۲۰۲۳۰۲۱۹-۱۲۵۶۲۶_Eitaa

وی ضمن اشاره به حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، خاطر نشان کرد: 9 نفر از افراد دخیل در نزاع به دلیل شدت جراحات و به مراکز درمانی انتقال یافتند. 

سرهنگ تجری تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قانونی و قاطعانه صورت خواهد گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای رسیدگی قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: دستگاه قضایی و پلیس با اشرافیت کامل با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

کرامتی /گلستان

کدخبر: 870923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟