سامانه میخک در وزارت خارجه راه اندازی شد
به گزارش رکنا از قزوین، حسین عمیدی  در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: تلاش کرده ایم تا با هماهنگی های لازم با نمایندگی های کشور در خارج به پیشبرد اهداف اقتصادی استان در زمینه سرمایه گذاری خارجی و رونق صادرات کمک کنیم.

عمیدی گفت: امور کنسولی در دو بخش تأیید اسناد و کلیه امور کنسولی انجام می شود البته برای تأیید اسناد بیشتر با دارالترجمه ها در ارتباط هستیم.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین اضافه کرد: مراجعات کنسولی ما در استان قزوین روزانه بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: امکان ارتباط گیری با سفرا از دیگر امکانات این سامانه است که می تواند در پیشبرد امورات تجاری به فعالان بخش تولید و صادرات کمک شایانی کند.

444

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به منظور تقویت صادرات کشمش استان سفری به روسیه داشتیم و رایزنی های موفقیت آمیزی نیز در این رابطه انجام شد که منجر به رشد تراز تجاری قزوین خواهد شد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین خاطرنشان کرد: سالانه سمینار سفرا را داریم ولی این جلسه برای نخستین بار بود که در کشور برگزار می شد و دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشت.

وی یادآور شد: هماهنگی های لازم برای سفر یک هیئت ۴نفره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین به روسیه در داخل استان انجام شده است.

این مسوول با اشاره به کمک این نمایندگی به برگزاری نمایشگاه توانمندی های قزوین در بخش اقتصاد در خارج از کشور،گفت: در همین رابطه ایام نوروز نمایشگاه توانمندی های قزوین در ایروان ارمنستان برگزار خواهد شد.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

 

کدخبر: 867834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟