اولویت آب منطقه ای اصفهان جلوگیری از حادثه است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس حسن ساسانی به کنترل شرایط محیط کار، اصلاح موارد غیر ایمن، بازدید‌های ادواری و بهداشت کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: معاینات ادواری پزشکی برای تمامی همکاران به طور مرتب پیگیری می شود.

وی با بیان این که بحث ایمن سازی تمامی پروژه ها و تجهیزات شرکت آب منطقه ای اصفهان پیگیری می شود، خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی برای مباحث بیمه پروژه ها و تجهیزات شرکت وجود ندارد و حتی بیمه مسئولیت برای آنها لحاظ شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان بر اهمیت ایمنی در تأسیسات شرکت آب منطقه ای اصفهان تأکید کرد و افزود: حفاظت از این سازه ها با رعایت اصول استاندارد همواره انجام می پذیرد.

وی با تأکید براین که یک هزار و 260 کیلومتر شبکه آبیاری در استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: نصب حفاظ، نیوجرسی بتنی و گاردریل برای نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها در دستور کار همیشگی شرکت وجود داشته است و این محدوه ها به طور مرتب بازدید می شوند.

ساسانی در ادامه به تهیه و نصب تابلوهای هشدار دهنده اشاره کرد و گفت: برای آگاهی عموم مردم در اطراف شبکه های آبیاری، رودخانه ها و سدها،  تابلوهای اطلاع رسانی لازم نصب شده و به روز رسانی آنها در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که محل‌های خطرناک اغلب حفاظ‌بندی و ممنوعه اعلام شده‌اند، تصریح کرد: ورود و تردد در این نقاط، غیرمجاز است.

در حاشیه سفر مهندس سیف اله آقابیگی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به اصفهان، نهم بهمن ماه، جلسه ای با حضور ایشان و مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای اصفهان، در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 866122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟