کلر زنی و گند زدایی مخازن آب های روستایی هشترود باید در اولویت باشد

به گزارش رکنا از هشترود ؛ علی رضا توری در این جلسه  از ادارات آب و فاضلاب و شبکه بهداشت ودرمان خواست که حتما در مورد کلر زنی و گند زدایی آب مخازن روستایی اهتمام ویژه  به خرج دهند .

وی متذکر شد: روستاهای تحت پوشش و غیره  پوشش باید همیشه بازرسی شود و کلر زنی و گند زدایی آنها  سر موقع انجام گیرد.

توری تصریح کرد: ادارات متولی به آن روستاهایی که تحت پوشش هم نیستند حتما سر کشی کنند و کار گند زدایی وکلر زنی  را به نحو احسن  انجام دهند .

فرماندار هشترود از شبکه  بهداشت ودرمان و آب وفاضلاب خواست که روستاییان را در مورد اهمیت گند زدایی وکلر زنی آگاه نمایند تا در  آن  روستا هایی که از چاه برای آب آشامیدنی  استفاده می شود نیز این عملیات انجام شود تا در آینده  دچار مشکل بیماری ناشی از آلودگی آب  در روستا ها نباشیم.

توری  از آب وفاضلاب خواست اگر در روستایی مخزن نیست با کمک اهالی و دهیاری و با مشارکت اداره آبفار  در اسرع  وقت یک  مخزن  تهیه شود تا  آب در آن مخزن جمع آوری گردد  و بعد از کلر زنی وگند زدایی جهت استفاده روستاییان قرار گیردو این کار حتما باید در اولویت باشد .

وی در ادامه به نبود کشتارگاه در هشترود نیز اشاره  کرد و افزود: نبود کشتارگاه در هشترود یک مشکل بزرگ است وصنف قصابان و مرغ فروشان از این بابت هرروز دچار مشکل می شوند وباید جهت کشتار روز خود به شهرهای همجوار بروندو دراین بین دچار مشکلات عدیده ای می شوند .

وی از آن دسته  از سرمایه گذارانی که تمایل دارند در این پروژه در هشترود سرمایه گذاری کنند خواست تقاضای خود را به فرمانداری ارسال نمایند و فرمانداری نیزدر جهت ساخت این پروژه ،  آماده همکاری با سرمایه گذاران عزیز می باشد.

توری اظهار کرد: برای ساخت کشتارگاه  مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت می کنیم و همه گونه حمایتش می کنیم تا انشالله این کار در هشترود انجام شود.

فرماندار هشترود در پایان خاطر نشان کرد : این کشتارگاه باید دو منظوره  باشد یعنی هم برای طیور و هم برای دام که در فاصله نزدیک به هم ساخته  شودتا هم صنف قصابان و هم صنف مرغ فروشان بتوانند از این کشتارگاه ها  استفاده کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 865849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟