آموزش و پرورش اصلی ترین زیر ساخت توسعه پایدار و  همه جانبه کشور است

به گزارش رکنا از هشترود؛  سعید  سیفی  که در جلسه گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش این بخش  صحبت می کرد ضمن گرامیداشت این هفته  افزود: هفته شوراهای آموزش و پرورش فرصت خوبی برای قدردانی از زحمات کسانی است که در راستای اعتلا و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در جهت تربیت صحیح دانش آموزان گام بر می دارند و در این عرصه مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش قانون است و الزامات اجرایی دارد، تصریح کرد: رعایت قانون برای تمامی افرادی که مشمول قانون شورای آموزش و پرورش می شوند لازم الاجرا است که نشان از اهمیت قانون شورای آموزش و پرورش دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش نظرکهریزی به اهمیت قانون شورا نیز اشاره داشت و افزود: اعتلای سطح نظام آموزشی و پرورشی در بین دانش آموزان و نیز جذب خیرین و مشارکت های مردمی از اهداف مهم شورای آموزش و پرورش است.

بخشدار نظرکهریزی با بیان اینکه مصوبه های شورا همواره در راستای اعتلای آموزش و پرورش منطقه است، خواستار همکاری اعضای شورا در راستای مصوبات و وظایف محوله شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش نظرکهریزی جایگاه آموزش و پرورش را در کشور با اهمیت دانست و گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین زیر ساخت توسعه پایدار و همه جانبه کشور است.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر به برنامه ریزی های لازم درخصوص برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: هماهنگ با برنامه های شهرستانی، برنامه های فرهنگی لازم برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در این بخش نیز به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

سیفی با بیان اینکه طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: این طرح در مدارس تک شیفت و در فضای آرام و دارای آرامش برگزار شود تا خللی در سنجش دانش آموزان ایجاد نشود.

بخشدار نظرکهریزی در خصوص برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز نیز افزود: از طرف بخشداری منطقه در تهیه جوایز به دانش آموزان دارای رتبه برتر در مسابقات قرآن، عترت و نماز هدایایی اهدا خواهد شد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 862681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟