معرفی اولین سفیر افتخاری اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ با توجه به اهمیت افزایش فرهنگسازی اورژانس با همکاری با فعالان حوزه فضای مجازی، امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱، طی مراسمی با حضور دکتر حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، دکتر آرتنگ معاون فنی و عملیات اورژانس، آقای باقری مسئول حراست و آقای عابدی مسئول روابط‌عمومی مرکز اورژانس استان آقای صادق هادی پور ،فعال فضای مجازی، با توجه به داشتن سوابق ارزنده در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و جلب کمک خیرین برای اهداف عام المنفعه، با اهدای حکمی از سوی ریاست مرکز بهمراه تندیس سفیر اورژانس، بعنوان سفیر اورژانس در حوزه آموزش و فرهنگسازی معرفی شد.

آقای هادی پور در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از سوابق و فعالیت های فرهنگی خود به حضور و جلب کمک های مردمی در حوادثی مانند سیل و زلزله طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: هدف من از همکاری با اورژانس پیش‌بیمارستانی، افزایش آشنایی عموم شهروندان با این حرفه مقدس است و با یاری خدا، از هیچ تلاشی برای جلب کمک خیرین سلامت در این عرصه دریغ نمیکنم.

دکتر حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگسازی و آشنایی عموم مردم با اورژانس پیش‌بیمارستانی به ضرورت انتشار بیشتر محتواهای اورژانس در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار کرد: از همه فعالان فضای مجازی و فعالان حوزه رسانه دعوت می کنیم، بیش از پیش به موضوعات فرهنگسازی اورژانس پیش‌بیمارستانی بپردازند.

وی به نقش مهم خیرین سلامت اشاره کرد و افزود: خیرین محترم حوزه سلامت ضمن آشنایی بیشتر با اورژانس پیش‌بیمارستانی می توانند در حوزه های وسیعی از جمله ساخت و تجهیز پایگاه های اورژانس، تجهیز آمبولانس ها و ... به یاری اورژانس بشتابند و اجر اخروی عظیمی با سهیم شدن در ثواب امدادرسانی به بیماران و مصدومان اورژانسی برای خود رقم بزنند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 862488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟