۲۰ مدرسه منطقه نظر کهریزی نیاز به بازسازی دارند

 

به گزارش رکنا از هشترود ؛ مدیر  آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی شهرستان هشترود گفت: از ۸۶ فضای آموزشی این منطقه ۲۰ مدرسه در حال تخریب است و نیاز به بازسازی دارد.

 وی که   در آیین جشن تکلیف دختران در روستای بسیط این بخش سخنرانی می‌کرد با اعلام این خبر افزود:  ۱۱ مدرسه و طرح عمرانی نیمه کاره در منطقه نظرکهریزی وجود دارد که یک مدرسه تمام خیّرساز در روستای عزیزآباد، ۳ مدرسه در روستا‌های ساروقیه، بسیط و یانیق توسط بنیاد برکت و ۴ مدرسه بصورت مشارکتی در روستا‌های دمیرچی، پارالار، شیخ الاسلام و زنجیر آباد از جمله آنها است.

رضایی تصریح کرد : با هدف تحقق شعار دولت برای کانکس زدایی مدارس، ۳ مدرسه کانکسی در روستا‌های جغل سفلی، آغبلاغ حمیدیه و قطانقو برچیده خواهد شد و دانش آموزان این روستاها دارای مدرسه نوساز می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی در ادامه  به جشن تکلیف دانش آموزان این منطقه پرداخت و گفت:  جشن تکلیف  فرصت طلایی برای آغاز بندگی خدا و در مسیر عبودیت پروردگار قرار گرفتن است

 و ی متذکر شد: دانش آموزان با تکالیف الهی نظیر نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر، وظایف خانوادگی، تکالیف اجتماعی و فرهنگی آشنا خواهند شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

کدخبر: 861180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟