دستگیری سارقان حرفه ای در مراغه

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "توحید فارسی" در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و همچنین ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری سرانجام ۲ سارق حرفه‌ ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تا کنون به ۱۳ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو  و همچنین ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر مراغه اعتراف کرد و از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و اقلام و وسایل مسروقه قابل توجهی کشف که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ "توحید فارسی" در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدار های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

کدخبر: 858370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟