دستگیری سارق حرفه ای در مراغه

به گزارش رکنا: سرهنگ فتحی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و گشت زنی‌های هدفمند و فنی ماموران پلیس آگاهی سرانجام یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار غیر بومی را در حین سرقت یک دستگاه موتور سیکلت دستگیر و ضمن کشف موتورسیکلت سرقتی سارق برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم که معتاد بوده و اهل یکی از استان‌های غربی کشور می‌باشد در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر مراغه با همدستی چند مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ فتحی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی مال خران ادامه دارد تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

 

کدخبر: 825666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟