حریق انباری منزل مسکونی در ناحیه مینودر قزوین اطفا شد

به گزارش رکنا از قزوین ، خسروبیگی افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت ۱۵ و ۴۲دقیقه روز یکشنبه 12 دیماه سال ۱۴۰۱ از آتش‌سوزی انباری منزل مسکونی واقع در۱۲فرودین جنوبی کوچه صبای یکم درناحیه مینودر خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر و پنج پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

خسروبیگی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه افزود: در جریان این حادثه انبار  این واحد مسکونی طعمه حریق شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق خود را به کانون حریق رساندند و باحداقل خسارت ممکن نسبت به اطفا شعله‎های آتش اقدام و از سرایت حریق به سایر قسمتها جلوگیری کردند.

خسروبیگی درادامه یادآور شد؛ آتش نشانان د پس از تهویه دود از فضای داخلی ساختمان و اطمینان کامل از ایمن سازی صحنه حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

IMG_20230103_152137_410

گفتنی است؛ در این حادثه خوشبختانه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 858320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟