منزل مسکونی در مینودر قزوین طعمه حریق شد

به گزارش رکنا از قزوین ، موسی خانی ، اظهارکرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 22:30 دیروز شنبه، از آتش سوزی منزل مسکونی در مجتمع آلومتک قزوین خبر داده شد .

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین  ادامه داد: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های شماره چهار و هفت این سازمان در محل حاضر مشاهده دود  و شعله های آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های منزل شدند.

IMG_20221218_165857_184

وی افزود : قبل از رسیدن عوامل آتش‌نشانی به محل توسط ساکنین در جهت اطفاء حریق اقداماتی صورت گرفته بود که موثر نبوده و در این حریق 2 نفر از ساکنین مصدوم و توسط اورژانس مستقر در محل به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافتند و آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق از جمله  خاموش کننده وارد ساختمان شده و نسبت به اطفاء حریق، تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی قزوین از شهروندان خواست تا با رعایت کامل مسائل ایمنی از بروز حوادث و آتش سوزی‌های احتمالی  پیشگیری کنند. وی یاد آور شد: در بسیاری از موارد داشتن مهارت های اولیه اطفاء حریق و وجود خاموش کننده های آتش نشانی  در منازل مسکونی می تواند در امر اطفاء حریق و جلوگیری از بروز خسارت های سنگین بسیار موثر واقع شود.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 854009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟