سردار سلیمانی مرد میدان عمل بود و خواب راحت را از چشمان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ربوده بود

به گزارش رکنا از هشترود؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان طی سخنانی در مورد حاج قاسم سلیمانی گفت:   سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها مرد میدان و عمل نبود، او مرد لحظه و روزهای سختی بود  که مردان جبهه های  هشت سال دفاع مقدس از او خاطرات فراوانی دارند.

وی ادامه  داد:  سلیمانی مردی از مکتب اباعبدالله (ع) و فرزند فاطمه زهرا (س) بود که در دفاع از حرم اهل البیت (ع ) حماسه ها آفرید و امروز جای پای این سردار شهید در برقراری امنیت و آرامش در همه کوچه پس کوچه های عراق، سوریه و لبنان دیده می شود.

جعفریان خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی مردی بود که خواب راحت را از چشمان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ربوده بود و پوزه داعش را با همه توان و قلدری ظالمانه ای که داشت بر زمین زد و نابود کرد، شهید سردار سلیمانی در طول عمر با برکت خود با حضور مستقیم در عرصه های مختلف دفاع از میهن و حل مشکلات متفاوت به عنوان مرد عمل در میدان های سخت خوش درخشید.

امام جمعه هشترود بیان کرد: حاج قاسم  انسان مخلصی بود که  همواره در روزهای سخت با بهره گیری از ویژگی ولایتمداری به عنوان الگوی شاخص و برجسته اخلاق و منش انسانی در راستای مبارزه با  استکبار گام برداشت و  همواره موجب عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت بود.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 858229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟