وزارت نیرو اگر نمی خواهد سد معشوره ساخته شود صریحا به مردم اعلام کند/ این وزارتخانه نگاه تبعیض آمیز دارد

به گزارش رکنا از لرستان،  محمدرضا مبلغی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو گفت: وزارت نیرو باید توجه جدی به مردم استان لرستان داشته باشد و نباید نگاه تبعیض آمیز خود قالب کند متاسفانه از دیرباز این تبعیض ناروا را نسبت به استان روا داشته است.

وی افزود: در حوزه آب مردم استان لرستان و حوزه انتخابیه مطالباتی دارند که برآورده نشده است در حال حاضر سد معشوره می تواند برای استان مثمر ثمر باشد چرا که از سیلاب ها پیشگیری می کند و اگر این سد وجود داشت در سال 98 از خسارات بوجود آمده از سیلاب برای استان های لرستان و خوزستان پیشگیری می کرد در حالی که این سد با چندین میلیارد تومان به اتمام می رسید.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: شاید در همان زمان سیلاب سال 98 چندین میلیارد تومان خسارات به استان وارد شد اما وزارت نیرو حاضر نشد اعتبار کافی برای اتمام سد معشوره در نظر بگیرد لذا این موضوع نیز به دلیل ترک فعل وزارت نیرو بوده که بخشی نگر است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در خصوص ساخت سد معشوره انتقاد جدی به وزارت نیرو وارد است چرا که تعلل در کارشان بوده و این اتفاق نیز علی رغم دستور صریح رئیس جمهور برای تامین اعتبار این سد اتفاق می افتد.

مبلغی بیان کرد: اگر قرار است این سد ساخته شود صراحتا به مردم اعلام کنید چرا مدارک و مستندات را به برنامه و بودجه نمی دهید تا اعتبار آن را تامین کند این سوال وجود دارد که چرا می خواهید مردم را ناامید کنید بالاخره اگر قرار بر این شده که این سد ساخته نشود چرا مردم را سرگردان کرده اید بنابراین اینگونه کار کردن جز یاس و ناامیدی چیزی دیگری به دنبال نخواهد داشت.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 858206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟