اشتغال۶۵۰ مددجوی زندان‌های اردبیل در کارگاه‌های تولیدی

به گزارش رکنا از اردبیل،  مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جریان بازدید اعضای هیات اجرایی بنیاد تعاون زندان‌های استان اردبیل از کارخانه "بهین لوله سرعین" با اعلام این خبر، حمایت مسئولان قضایی، صاحبان صنایع و کارآفرینان استان را عامل موثر در ارتقای برنامه‌های اشتغال‌زایی برای زندانیان و خانواده‌های آنان دانست و بر استمرار این حمایت‌ها تاکید کرد.

یاسر امجدی افزود: همه ما باید برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و نسبت به خانواده‌های زندانیان که در معرض آسیب‌های روحی، اجتماعی، عاطفی و روانی قرار دارند مراقبت ویژه داشته باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل هم در این بازدید با اشاره به مفاد راهبردی در سند تحول قضایی مبنی بر توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان گفت: اشتغال به کار زندانیان بهترین مسیر اصلاح و تربیت و زمینه‌ساز یک زندگی سالم برای فرد و خانواده اوست.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو بسترسازی مناسب برای اشتغال پایدار در زندان‌ها را عامل موثر در پیشگیری و قطع چرخه بزه در جامعه دانست و افزود: برای رسیدن به اولویت مشترک نهاد قضا و سازمان زندان‌ها در بحث کاهش جمعیت کیفری و به حداقل رساندن بازگشت مجدد زندانیان، بایستی به امر مهارت‌آموزی و اشتغال زندانیان به موازات سایر برنامه‌های تربیتی توجه ویژه شود.

 

کدخبر: 857983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟