مهمترین شاخص‌ها و اهداف مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان چیست؟/ طلب 370 میلیاردتومانی برق استان از مشترکین/ بیشترین بدهی برق ادارات مربوط به لرستان است+فیلم
حجم ویدیو: 26.22M | مدت زمان ویدیو: 00:04:32

مهران امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار رکنا از لرستان، با اشاره به مهمترین شاخص‌ها و اهداف خود در شرکت توزیع برق لرستان، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف، کاهش خاموشی مشترکین است، در واقع ما شرایط خوبی نسبت به نرم کشوری نداریم و جزء استان‌های رده پایین محسوب می‌شویم. البته اینکه می‌گوییم نرمال نیستیم، خوشبختانه در سنوات اخیر کارهای خوبی صورت گرفته و کاهش مدت زمان خاموشی را داشته‌ایم اما به آن ایده و استاندارد کشوری هنوز نرسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف، بایستی هزینه و برنامه‌ریزی کرد، تعمیرات به موقع، اضافه کردن کلیدهای هوشمند در شبکه و انجام تعمیرات به صورت خط گرم از جمله اهدافی است که می‌توان در این راستا به آن‌ها دست پیدا کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان وصول مطالبات را از دیگر اهداف مهم خود عنوان کرد و افزود: مهمترین منبع درآمدی شرکت‌های توزیع وصول مطالبات است، که با توجه به سیاست‌هایی که امسال شرکت توانیر در پیش گرفته و مبنای بودجه را وصول مطالبات در نظر گرفته است، باید گفت ما در این حوزه هم از استان‌های رده آخر کشور محسوب می‌شویم، چرا که درصد وصول مطالبات در استان بسیار پایین است.

امیری با بیان اینکه طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم 370 میلیارد تومان است، تصریح کرد: 170 میلیارد تومان این طلب مربوط به ادارات استان است که در بخش ادارات ما بالاترین بدهی را نسبت به دیگر استان‌های کشور داریم که امیدواریم اداراتی که نیازمند برق هستند نسبت به بدهی خود اقدام کنند، زیرا با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات برق استان را حل خواهیم کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: 100 میلیارد تومان از مشترکین خانگی و تجاری طلب داریم که بسیاری از آن مربوط به گذشته است که انتظار می‌رود مشترکین بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کنند تا دچار مشکل و قطع برق نشوند.

مهدی زکی‌پور/ رکنا

کدخبر: 857857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟