مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در یاسوج +تصاویر

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛‌ مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی با حضور رسول سینایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا،فرمانده سپاه فتح استان ،مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد.

سینایی راد در این مراسم با اشاره به بغض و کینه ای که از فتنه ۸۸ به جامانده است گفت: شبکه ایران اینترنشنال با هزینه کشور سعودی علیه ما فعالیت می کند و معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات آن را اداره می کند که نشان از کینه سیاسی است که از فتنه ۸۸ به دل دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم نارضایتی و اعتراض دارند اما اجازه ندادند کشور ایران سوریه جدید شود عنوان کرد: بهره بردار فضای کنونی صهیونیست‌ها بودند ما محتاج حماسه ۹ دی هستیم که بدانند مردم نه تنها همراهی نکردند بلکه مقابله کردند چرا که مردم ما هم از جنس رزمندگان و شهیدان هستند.

سنایی‌راد در ادامه با بیان اینکه فتنه ۸۸ به یک فرصت تبدیل شد و جنگ ترکیبی امروزه می تواند یک فرصت تبدیل شود گفت: مشکلاتی که داریم به حول قوه الهی رد خواهند شد و ما از این مسیر عبور خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به سه راه پیش رو عنوان کرد: تسلیم و جنگ و مقاومت فعال سه راه پیش روی ماست اما ما فرزندان مکتب امام حسینیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد در راه جنگ ما به دنبال جنگ نیستیم و متجاوز نیستیم پس راهی که در پیش داریم مقاومت فعال است مقاومتی از جنس جنگ ۳۳ روزه و ما با صبوری و استقامت از این معرکه عبور خواهیم کرد.9دی در یاسوج19دی در یاسوج9دی در یاسوج.....9 دی در یاسوج

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 857090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟