ضرورت راهکارهای فرابخشی برای تامین سوخت در زمستان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس فریبرز صارمی افزود:  تجربه اداری و تعامل بین دستگاه‌ها می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و موجب هم افزایی دانش ، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی  شود .

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری اصفهان  وجود مدیریت مصرف در زمستان را یکی از ارکان و مسئولیت های صنعت برق عنوان کرد و گفت : نیروگاه های حرارتی با استفاده از گاز برق تولید می کند و در صورتی که میزان و حجم گاز کاهش یابد ناچارند از مازوت استفاده نمایند که به طور قطع برای محیط زیست آلایندگی های زیادی  را در سطح شهر و حتی در حومه  به دنبال دارد.

وی تاکید کرد : تعاملات  در تمام حوزه های انرژی  به خصوص آب و گاز باید به صورت  تخصصی دنبال شود .

وی تسهیل مراحل پیاده سازی  پنل های خورشیدی را یکی دیگر از راهکارهای صنعت برق عنوان کرد و بیان نمود : برای داشتن هوای پاک و رضایتمندی هرچه بیشتر این مردم و توسعه کشور باید مسیر اجرایی شدن و واگذاری پنل های خورشیدی را روان کنیم  و در دست اندازی ها و بروکراسی های اداری قرار ندهیم .

وی ابراز داشت : به طور قطع با سرد شدن هوا احتمال قطع شدن گاز نیروگاه ها و واحدهای صنعتی و معدنی وجود دارد و  برای سوخت جایگزین  باید فکری اندیشه شود بنابراین برای این مسئله باید راهکار فرابخشی و پایدار به منظور تامین سوخت جایگزین ایجاد شود تا از ایجاد بحران برای تامین سوخت در آینده جلوگیری به عمل آید.

صارمی خاطر نشان کرد:  باید در کنار جلسات تعاملی همکاران در حوزه انرژی مکانی مانند خانه فرهنگ برای تمام کودکان و نوجوانان و پدران و مادران آموزشهای ضروری در حوزه مدیریت مصرف و آشنایی با صنعت برق  را ایجاد کنیم و در کنار آن نیز می توان از وجود شهرداری نیز استفاده نمود .

وی بیان کرد: تمام مسئولین باید توجه کنند نوجوانان و  جوانان این نسل به طور قطع با نسل گذشته تفاوت هایی دارند و  برای آموزش  این عزیزان باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضریب نفوذ لازم  را بتوانند  بیش از پیش ایجاد کنند.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 856823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟