یوم الله ۹ دی ، قله بصیرت ولایت مداری ملت ایران اسلامی است

به گزارش رکنا از هشترود؛ حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود در جلسه هماهنگی  گرامیداشت یوم الله ۹ دی،  حماسه آفرینی ملت ایران در این حادثه بزرگ را قله بصیرت و ولایت‌مداری و نمایش ظرفیت‌های متراکم انقلاب و نظام اسلامی در خنثی‌سازی توطئه های بزرگ دشمنان دانست.

 

وی ادامه داد:  نهم دی1388 از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود

جعفریان یاد آوری کرد: ملت همیشه  در صحنه ایران اسلامی در  این حماسه بزرگ با خنثی‌سازی  توطئه عظیم و پیچیده دشمنان ،  ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفریان در ادامه به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود:  شهید سلیمانی را نباید به عنوان یک فرد بدانیم  بلکه حاج قاسم سلیمانی  یک مکتب، صاحب کرامت، مردمدار، شجاع و متواضع و سرباز مطیع ولایت بود و با قدرت بلامنازعی که داشت هر کار غیرممکن را به ممکن تبدیل می کرد.

 

مردم در نه دی ۸۸ با لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی ،نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند

فرماندار هشترود نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه ۸۸  به ندای رهبر خود لبیک گفتند و باحضور میلیونی در راهپیمایی این روز بر تلاش مذبوحانه فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی خط بطلان کشیدند و از ارزش های انقلاب حفاظت و دفاع کردند.

توری  گفت: ۹ دی روزی بزرگ و بیادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نباید برای بزرگداشت آن تنها به یک بنر اکتفا کنیم و بلکه هرچه با شکوهتر با اجرای برنامه‌های مفید و اثرگذار برگزار شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بزرگداشت این روز حماسی مشارکت و تلاش مضاعف کنند.

فرماندار هشترود در ادامه با یادآوری خاطرات و نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در حفاظت و دفاع از آرمان های انقلاب گفت: استمرار حماسه ۹ دی پیمودن راه شهید سلیمانی است.

فرماندارهشترود در پایان گفت:  شهید سلیمانی سرباز بی منت ولایت بود که این مسیر نورانی را طی کرد و با سعادت به درجه رفیع شهادت نایل شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 856465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟