تشییع هشت شهید گمنام در قزوین

به گزارش رکنا از قزوین ، مراسم تشییع هشت لاله فاطمی با حضور باشکوه خانواده معزز شهدا و مردم شهیدپرور قزوین روز سه شنبه در مسجد امام خمینی در غیاث آبادو دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

photo_2022-12-27_11-22-34

photo_2022-12-27_11-22-26

IMG_20221227_164743_109

مردم ولایتمدار همچون گذشته ارادت و دلبستگی خود به شهدا را با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدا نشان دادند تا بار دیگر به دشمنان بگویند در صیانت از ارزشها و تداوم راه شهدا هرگز خسته نشده و با صلابت ایستاده اند و تداوم انقلاب و نظام را در گرو پایبندی به مسیر شهدا می دانند.

 

IMG_20221227_164821_803

از استقلال فرهنگی، اعتقادی و سیاسی خودمان یک وجب کوتاه نیامدیم

سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما از استقلال فرهنگی، اعتقادی و سیاسی خودمان یک وجب کوتاه نیامدیم و امروز در پاسداشت جایگاه این شهیدان باید به راه آنها برویم. سخنان چند روز اخیر رییس جمهور فرانسه شنیدنی است که می گفت برای تصمیم گیری نیازمند حضور ایران هستیم و این اقتدار از شهیدان است. 

سردار اتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: در تحلیل و تکریم شهدایمان روضه نمی خوانیم ما رضوان به پا شده شهیدان را باید امروز به جامعه ارزانی کنیم. بهشتی که آنها امروز ایجاد کردند. شهیدان نگذاشتند که امام بزرگوار با انقلابش مظلوم واقع شود و حتی جغرافیای بزرگی بنام ایران وقتی مورد تعرض قرار گرفت اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن از دست برود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: حقیقت بعدی که شهیدان از آن دفاع کردند حقیقتی است بنام توسعه علمی، فناوری و اقتصادی کشور. این پرچم به دست فرزندان و دانشجویان انقلاب است. شما مجاهدان ایستاده در خط انقلاب و سنگرهای ملت هستید این حقیقت را حفظ کنید و آن را با اقتدار به نسل بعدی بسپارید.

وی عنوان کرد: برای تکریم شهدایمان احساساتی نمی شویم به ویژه دانشگاه هرگز احساساتی نمی شود چرا که دانشگاه و دانشجو امروز استمرار این شهدا هستند.

سردار آتانی گفت: این روزها در هم قدمی با شهدای گمنام جز نامشان و قله های فتح شده آنها نگوییم و راهشان را پاس بداریم و از آبرویمان صیانت کنیم.

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 856352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟