حذف ۲۱ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل،  آیدین هاشمی با اعلام این خبر، گفت: این ۲۱ نقطه در مسیر‌های اردبیل- سرچم، اردبیل - مشگین‌شهر- گرمی، اردبیل - بیله‌سوار مسیر بابک، اردبیل- آستارا، مشگین‌شهر- اهر و اردبیل- پارس‌آباد حذف شدند.

وی ارتقای ایمنی جاده‌های استان را از جمله اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برشمرد و گفت: با تلاش راهداران عملیات اصلاح و رفع ۹ نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه نقاط حادثه خیز جاده‌ها با انجام کار کارشناسی شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود، اظهار کرد: سه نقطه حادثه خیز دیگر نیز سال آینده با تامین اعتبار مورد نیاز حذف و اصلاح خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: با رفع نواقص جاده ای، نصب علایم رانندگی، رعایت نقاط ایمنی و ارتقای فرهنگ ترافیک انتظار می‌رود تصادفات رانندگی در راه‌های ارتباطی استان اردبیل کاهش یابد.

وی با بیان اینکه امسال ۳۳ دهنه پل و ابنیه فنی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان تعمیر، بهسازی و مرمت شد، افزود: از این تعداد ۱۴ دهنه پل و ابنیه در راه‌های اصلی و فرعی و ۱۹ دهنه نیز در راه‌های روستایی استان بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین لایروبی ۸۹۶ دهنه پل و۳۲ هزار و۹۳۳ متر مکعب زهکشی و دراواسیون پل‌های بزرگ را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در سال جاری ذکر کرد و افزود: علاوه بر این امسال تاکنون هفت هزار و ۴۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه‌های ارتباطی استان اصلاح و بازسازی شده است.

هاشمی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و زمستان و یخبندان و برف گیر بودن اردبیل برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در رفت و آمد مردم و مسافران در راه‌های ارتباطی استان تمامی تمهیدات لازم برای گذر از این فصل اندیشیده شده است.

وی حفاظت و نگهداری از راه‌ها را از دیگر اولویت‌های اداره کل راهداری استان اردبیل برشمرد و ادامه داد: راهداران زحمتکش استان شبانه روز تلاش می‌کنند تا مردم و مسافران سفر ایمنی داشته باشند.

 

کدخبر: 856258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟