آغاز طرح زمستانی راهداری با تجلیل از فعالان راهداری در هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار هشترود  در مراسم تجلیل از راهداران این شهرستان ،  با یادآوری اینکه شغل راهداری یکی از سخت‌ترین و حیاتی‌ترین مشاغل به‌شمار می‌رود، افزود: همین دشواری کار و احساس مسئولیتی که این حرفه بر دوش فعالان این عرصه می‌گذارد، باعث شده است که از راهداران به عنوان فرشته‌های نجات مردم یاد شود ، لذا قدردانی از زحمات این قشر یکی از ضروریات می باشد.

وی با تأکید بر اینکه اوج حساسیت کار راهداران در شرایط بد جوی به‌ویژه فصل زمستان می‌باشد، تصریح کرد: فعالیت راهداران و حضور این افراد در جاده‌ها آن هم در شرایط بد جوی، در حالی که سایر اقشار مردم به واسطه حضور این قشر با خیالی آسوده اقدام به تردد در سطح جاده‌های مواصلاتی کشور می‌کنند، به تلاش راهداران ارزش معنوی دوچندان می‌دهد که این ارزش را نمی‌توان با هیچ پاداشی جبران کرد.

آمادگی راهداران هشترود جهت ارائه خدمات در فصل زمستان 

رئیس اداره راه وحمل ونقل جاده ای هشترود نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز راهداری از آغاز طرح زمستانی راهداران این شهرستان خبر داد وگفت: این طرح روز پنجشنبه مصادف با  ۱ دی ماه همزمان با  روز راهداری با ۴۰ نفر پرسنل در قالب ۱۲ تیم با ۳۰ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و سبک در محورهای مواصلاتی شهرستان حضور شبانه روزی خواهند داشت.

وحید آخوندزاده ادامه داد: این عزیزان در طول فصل زمستان در جاده های اصلی و فرعی و روستائی به طول ۱۰۰۰ کیلومتر به رانندگان ومسافران محترم ارائه خدمت خواهند کرد.

رئیس اداره راه وحمل ونقل جاده ای هشترود درآخر از تمام عوامل دخیل در امر راهداری از جمله پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس وتمام ادارات خدمات رسان ، که همیشه در کنار راهداران و  دوشادوش این زحمت کشان عرصه راهداری در تمام فصول ،  خصوصا فصل زمستان می باشند تقدیر وتشکر کرد.

گفتنی است، در پایان مراسم از فعالان عرصه راهداری و خبرنگاران فعال شهرستان از جمله اسماعیل رحیمی خبرنگار رکنا در هشترود،  با اهدای لوح تقدیر تجلیل گردید  و راهدار  احمد نوری از کارکنان و راهداران اداره راه وحمل ونقل جاده ای هشترود ،به عنوان راهدار نمونه معرفی شد. 

  اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 855125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟