آماده باش اپراتورهای ارتباطی برای قطع برق در زمستان / تاب آوری باتری سایت ها را چک کنید!
به گزارش رکنا از آذربایجان‌غربی؛ قاسم جلیلی نژاد در کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم آماده باش اپراتورها در فصل سرمای سال و احتمال قطعی برق گفت: با توجه به اعلام وزارت نیرو امسال بحث تامین برق حساس تر از سال های قبل است.

وی اظهار داشت :ارتباطات یک موضوع اساسی در مواقع بحرانی است که باید برای پایداری آن تمام موارد پیش بینی شود و اولین موضوع که در مواقع بحرانی مورد توجه می باشد، پایداری شبکه ارتباطی است.

جلیلی نژاد افزود: اپراتورهای ارتباطی و دستگاه های حوزه فاوای استان تمهیدات لازم را برای آمادگی کامل در مواقع قطعی برق در نظر بگیرند و تاب آوری باتری های سایت ها را بررسی کنند.

رئیس کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات با پرداختن به این موضوع که اپراتورها مکلفند به باتری سایت های حساس و مهم توجه مضاعفی داشته باشند و دیزل ژنراتور در محل برای مواقع ضروری تامین کنند، افزود: در مواقع بحران و قطعی طولانی مدت برق باعث ایجاد مشکل جدی در بحث پایداری شبکه ارتباطی هستیم که اپراتورها باید در این خصوص با تعویض باتری های معیوب و تامین ژنراتور در کمترین زمان اقدام به برقراری شبکه کنند.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی

کدخبر: 854335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟