سیاست گذاری جهت ارتقای فرهنگ مطالبه گری ضروری است

به گزارش رکنالرستان، فرهادزیویار امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان لرستان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مغفول واقع شده است، افزود: باید با برنامه ریزی برای احیای این فریضتین اقدام شود.

استاندار لرستان با اشاره به هجمه های دشمنان، افزود: ستاد امر به معروف با کمترین امکانات در راستای ترویج ارزش ها اقدام می کند که کار بسیار بزرگ و قابل ستایشی است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ساختارهای خدمت رسانی برای مردم، ادامه داد: برای خدمت به مردم باید به درخواست های مردم توجه ویژه شود.

زیویار با اشاره به اینکه خدمت به مردم از آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مردم باید با تدوین برنامه و نقشه راه اقدام شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در استان، افزود: باید با تلاش مضاعف در راستای رفع دغدغه های مردم اقدام شود.

زیویار با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه، اذعان داشت: باید  با همکاری سایر ادارات و نهادها  فرهنگ غنی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود.

وی افزود: در بحث احیای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باید همه دستگاه ها و نهاد همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت سیاست گذاری در راستای ارتقای فرهنگ مطالبه گری، خاطرنشان کرد: تدوین سلسله جلسات با حضورعلما، اندیشمندان، نخبگان، اساتید و روحانیون برای تدوین برنامه و  نقشه راه باید مورد توجه قرار گیرد.

همکاری ستاد امربه معروف، حوزه، دانشگاه و آموزش و پرروش بستر اثرگذاری فرهنگی است

زیویار بیان کرد: همکاری ستاد امر به معروف ونهی از منکر، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت وآموزش و پرورش بستر اثرگذاری فرهنگی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: باید بستری فراهم شود که روحانیون در مدارس حاضر و با دانش آموزان ارتباط بیشتری داشته باشند.

استاندار لرستان با اشاره به خلاء های اجتماعی و ضرورت پیشگیری از آسیب ها اجتماعی ناشی از خلاءها، افزود: بیماری کرونا و دسترسی کودکان ونوجوانان به اینترنت و گوشی، خلاهای در جامعه ایجاد کرده است که باید با فرهنگسازی برای مقابله با آسیب ها اقدام شود.

مشارکت دستگاه های اجرایی برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

زیویاربا بیان اینکه مشارکت دستگاه های اجرایی برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است،  ابراز کرد: استانداری لرستان آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه بستر لازم را فراهم خواهیم کرد، افزود: هر امکاناتی که لازم باشد در راستای ارتقای مطالبه گری در جامعه فراهم می شود.

استاندار لرستان اظهار کرد: تقویت برنامه های تربینی، فرهنگی و زیر ساختی با مشارکت دستگاه ها و نهاد ها بستر ارتقای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش های اسلامی در جامعه است.

مهدی زکی پور/

کدخبر: 847972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟