زیرگذر فیروزآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش رکنا از لرستان، سیدموسی خادمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، گفت: عملیات اجرایی پروژه زیرگذر فیروزآباد شهرستان سلسله از سال ۹۳ آغاز شده بود که با پیگیری های بعمل آمده طی چند سال اخیر، امروز رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

وی اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۲۰۰ متر با حجم خاکبرداری ۱۷۰ هزار مترمکعب، بتن ریزی ۱۶ هزار متر مکعب، آرماتور مصرفی ۱۲۰۰ تن و تعداد ۴۴۵ عدد شمع و با هزینه ای حدود هزار میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید .

استاندار لرستان تصریح کرد: بخش عمده پیشرفت فیزیکی زیرگذر فیروزآباد طی سالهای اخیر انجام شده و ارزش ریالی مستند آن حدود ۴۰ میلیارد اما ارزش به روز پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می شود . 

خادمی ادامه داد: امیدواریم بهره برداری از این پروژه منجر به کاهش حوادث رانندگی و از طرفی به بهبود حمل و نقل و رفاه مردم کمک کند .

وی در ادامه به محور چهار بانده الشتر به نورآباد اشاره کرد و افزود: بخش عمده عملیات اجرایی این جاده انجام شده و انتظار می رود مابقی آن کمتر از دو ماه آینده به سرانجام برسد . 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده پروژه‌های مهم بزرگراهی استان به نتیجه رسیده اند به نظر می رسد که مشکلی در این حوزه وجود نداشته باشد و مابقی پروژه ها نیز در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد .

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 715025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟