اولویت تامین اعتبار در خراسان شمالی با طرح‌های نیمه تمام است

به گزارش رکنا از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان فاروج اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام یکی از اهداف دولت سیزدهم است بنابراین باید این طرح ها در اولویت اجرایی مسوولان استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کلنگ طرح های زیادی در سال‌های اخیر به زمین زده شده و اکنون ناتمام است از این رو بر اساس سیاست های دولت پیشنهاد ما بر این بود که پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا تامین اعتبار شود و تکمیل پروژه های بالای ۵۰ درصد در اولویت باشد.

حسین نژاد افزود: تمرکز ما بر تکمیل پروژه هایی است که می توان در یک یا ۲ سال آتی تکمیل کرد و با بهره برداری از آن زیرساخت های استان و نیز اقتصاد این خطه از کشور توسعه یابد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام به دنبال هدف قرار دادن مبانی فرهنگی ما هستند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کمرنگ کنند که باید بسیار هوشیارانه در این راستا حرکت کنیم.

حسین نژاد در ادامه بر تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی شهرستان فاروج تاکید کرد و افزود: پروژه عمرانی کتابخانه مرکزی تیتکانلو این شهرستان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است و تکمیل این طرح نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه منطقه ایجاد می کند.

استاندار خراسان شمالی دومین دور از سفرهای استانی خود را امروز (یکشنبه) با سفر به شهرستان فاروج در شرقی‌ترین نقطه استان آغاز کرد و از سالن ورزشی شهر تیتکانلو با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، استخر فاروج با ۱۵۰ میلیارد ریال، پروژه زمین چمن با ۲۵ میلیارد ریال و پروژه احداث مخزن آب شهر فاروج با ۱۲۰ میلیارد ریال بازدید کرد.

فاروج یکی از شهرهای استان خراسان شمالی است که در شرق استان قرار گرفته و مرکز شهرستان فاروج است. 

امیر ذکا / خراسان شمالی

کدخبر: 847380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیرحسین ذکاء
آیا این خبر مفید بود؟