دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار بزرگی است

به گزارش رکنا از همدان؛ محبی نظر به دیدار جانباز ۷۰ درصد جواد چهاردولی و جانباز 40 درصد علیرضا محمدی شایسته از رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس رفت و از صبر و فداکاری این رزمندگان دفاع مقدس، قدردانی و تجلیل کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به رشادت‌های این جانبازان گرانقدر و دیگر جانبازان ۸ سال دفاع مقدس گفت: اگر ایثارگری جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش را نمی دید.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند.

محبی نظر ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران گفت: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد.
گفتنی است جانباز سرافراز محمد جواد چهاردولی در سالهای 1364 و 1365 در عملیاتهای والفجر 8 و کربلای 5 و جانباز علیرضا محمدی شایسته در سال 1365 در منطقه ماهوت عراق در عملیات بیت المقدس مجروح شده بودند.

کدخبر: 842990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟