چراغ امنیت ایران همیشه پرفروغ باد/هنرمندان برای آرتین به میدان آمدند

 به گزارشرکنا از  آذربایجان شرقی؛ هنرمندان حاضر در این سوگواره، با تبیین و ترویج هنر انقلابی به تولید آثار هنری با مفاهیم انقلابی و تبیین مظلومیت شهدای این حادثه تروریستی بر روی بوم نقاشی و صفحات خوشنویسی اقدام کردند.

 در این مراسم که با استقبال و بازدید همشهریان و مسئولین شهری همراه بود، هنرمندان با هنرنمایی خود در قالب سوگواره معنوی - هنری، تلاش های خباثت آمیز دشمن برای نفوذ به ایران اسلامی و نا امن کردن آن را مذموم شمردند.

رئیس شورای شهر تبریز در بازدید از این سوگواره، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز گفت: این اقدام هنرمندان و حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: از دست اندرکاران این مداسم دعوت می‌کنیم تا آثار خلق شده در این سوگواره را در جلسه آتی شورای شهر در صحن شورا به نمایش بگذارند.

 گفتنی است، سوگواره هنرهای تجسمی «بغض بوم» برای نشان دادن مظلومیت شهدای حرم شاهچراغ و محکوم کردن این حادثه تروریستی با حضور هنرمندان تجسمی در رشته‌های نقاشی،‌ خوشنویسی، گرافیک و پوستر، و جمعی از پیشکسوتان عرصه تجسمی، دوازدهم آبان سال جاری در محل گالری مهر و ماه حوزه‌ هنری از ساعت 10 الی 18 برگزار شد.

کدخبر: 839778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟