آبرسانی به 28 روستای محروم بهار همدان توسط سپاه

به گزارش رکنا از همدان؛ روح اله نباتی که با همراهی جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در روستای دولت آباد حضور یافته بود، گفت: قرار است در سالجاری و سال آتی به همت سپاه، آبرسانی به  ۲۸ روستای محروم اجرا شود که روستای دولت آباد یکی از این روستاها می‌باشد.

وی افزود: پس از آروستاهای حسن ابدال و گنده جین که در حال اقدام هستند، در روستای دولت آباد با تعبیه مخزن، خط انتقال آب برای رفاه اهالی روستا انجام خواهد گرفت.

فرماندار بهار با اشاره به نهضت آسفالت روستائیان که در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: بهسازی و آسفالت روستای دولت آباد بزودی انجام خواهد شد؛ توزیع قیر رایگان از برنامه های امسال برای آسفالت معابر روستای دولت آباد است که با تداوم همکاری بین دهیاری ها و بخشداری ها و خودیاری آسفالت معابر انجام می شود.

نباتی اظهار کرد: با نصب تابلو در ورودی روستا و همچنین عریض و ایمن تر کردن جاده ورودی، تصادفات و سوانح کاهش خواهد یافت که این امر در دستور کار قرار دارد.

سپس دهیار و اهالی این روستا به بیان دغدغه های خود نظیر وام مسکن ، آسفالت و مدرسه پرداختند و فرماندار قول مساعد برای حل این مشکلات داد.

شایان ذکر است در این مراسم دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط با مردم را دارند از جمله شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن، آبفا، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، راهداری و بخشدار و دهیار حضور داشتند.

عارفه سلیمانی فرد/همدان

کدخبر: 836358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟