فرماندار بهار به میان مردم روستای بخش مرکزی رفت / محرومیت زدایی و آبرسانی اولویت مهم مسئولین است

به گزارش رکنا از همدان؛ روح اله نباتی با ابراز خرسندی از حضور در میان اهالی روستای حیدره دارالامام گفت: قطعا برای اجرایی هر کاری یکسری مشکلات وجود دارد اما نباید ترسید و با استمرار تلاش و ابتکار و اقتدار می‌توان گام به گام درصدد رفع مشکلات‌ کوشید و قاطعانه برای پیشرفت عادلانه تلاش کرد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) به محمد حنفیه که فرمودند «با چشمانت آخرین صف لشگر دشمن را ببین و بدان تا آن نقطه باید پیش روی کنی» ادامه داد: ما نیز در مبارزه با مشکلات به آخرین گام آن مشکل نگاه می‌کنیم و متمرکز می‌شویم.

وی پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و اظهار کرد: برای نتیجه بخشی مثمر ثمر این موضوع، بررسی های مختلفی انجام می‌دهیم و به دنبال راهکار هستیم؛ چند پروژه اساسی در شهرستان داریم که یکی از آن‌ها زیرگذر شهید زارعی است و به علت پرتردد بودن از سوی چندین استان و حائز اهمیت بودن این مسیر، جاده ای پر اهمیت به شمار می‌رود.

وی زیرگذر شهرک صنعتی را نیز از مهم‌ترین زیرگذرهای بخش مرکزی دانست و افزود: با اتمام این پروژه ها، به دنبال اجرای زیرگذر روستای سیمین به وهنان هستیم.

فرماندار بهار با ابراز تاسف درباره آب شرب برخی روستاها تصریح کرد: روستاهایی وجود دارند که آب شرب آن ها تحت پوشش نیست و اطمینان از سالم و بهداشتی بودن آن ها بسیار کم است؛ اگر آب ناسالم و غیر بهداشتی باشد نگران کننده است و ما تاکید داریم که با همراهی مردم هرچه سریعتر این روستاها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

دولت در سالجاری بودجه مطلوبی محرومیت زدایی در بحث آبرسانی درنظر گرفته و روستای حیدره دارالامام هم از این ظرفیت استفاده خواهد برد.

در حاشیه این دیدار، اهالی مشکلات روستای حیدره دارالامام همچون خط کشی معابر، اصلاح نقاط حادثه‌ خیز و مشکلات حوزه منابع طبیعی را با فرماندار و مسئولین مربوطه مطرح کردند.

کدخبر: 835495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟