نقش نیروی انتظامی در پایداری و استمرار جریان گاز موثر و بی بدیل است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این نشست که به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بدون امنیت پیشرفت در هیچ عرصه ای امکان پذیر نیست، گفت: فعالیت در عرصه خدمات رسانی، با سختی ها و مشکلاتی همراه است که با تلاش می توان این مشکلات را حل کرد اما بدون امنیت که توسط نیروی های نظامی وانتظامی تامین می شود هیچ گونه فعالیتی در این عرصه امکان پذیر نیست.

وی ضمن تشکر از همکاری نیروی انتظامی و صیانت از تاسیسات گازرسانی به منظور استمرار و پایداری جریان گاز را با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های بالای نیروی انتظامی بسیارمهم دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: درحال حاضر بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز، بیش از 3هزار ایستگاه گاز رسانی برای بهره مندی 17هزار و 500 واحد صنعتی و کشاورزی و یک میلیون و 980 هزار مشترک شهری و روستایی، تنها در این استان اجرایی شده است یکی از خدمات مهم نظامی اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در حوزه استراتژیک پدافند غیر عامل بسیار موثر است، اظهار داشت: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

درادامه سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و همچنین تشکر از خدمات وسیع و مطلوب گازرسانی در سطح استان، آمادگی خود را در زمینه همکاری و مرتفع نمودن درخواست های این شرکت بویژه در زمینه حفاظت و تامین امنیت تاسیسات گازرسانی و موارد مرتبط دیگر اعلام کرد.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 835968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟