نانوایی و لوازم خانگی دغدغه این روزهای بازار کرمانشاه / مردم با گران فروشی چه کنند؟

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ رامین پهلوانی اظهار داشت: در واحدهای صنفی، به ویژه فروشگاه های بزرگ قیمت گذاری های اعلام شده توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان رعایت شده و حتی برخی از فروشگاه های زنجیره ای کمتر از این قیمت گذاری ها نیز نسبت به عرضه محصولات خود اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه قیمت‌ها طی سه ماه گذشته افزایشی نداشته، افزود: اکنون کالاها در بازار آزاد عرضه می شود و خبری از عرضه کالاهای اساسی توسط دولت نیست.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: دغدغه کنونی ما نانوایی ها، نوشت افزارها و تعمیرگاه های لوازم خانگی است که نظارت بر این مراکز تشدید شده است.

پهلوانی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده، کم فروشی به وفور دیده می شود، تصریح کرد: سطح تخلفات نسبت به سه ماهه نخست امسال حدود ۵۶ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: واردات برنج دولتی اقدامی پسندیده در راستای کاهش دغدغه های مردم بود که امیدواریم مجددا شاهد از سرگیری آن باشیم.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه در پایان گفت: روزانه ۳۰۰ بازرس از بسیج اصناف، اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی به رصد بازار می پردازند، برهمین مبنا مردم موارد تخلف مانند کم فروشی، گرانفروشی و... را از طریق سامانه ۱۲۴ یا ۳۸۲۵۸۸۴۰ اطلاع رسانی کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 835355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟