آزمایشگاه بیمارستان امام حسین هشترود تجهیز می شود/ یک آمبولانس جدید و 4 نفر راننده به شبکه بهداشت و درمان شهر اضافه شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ سلیمان جعفرزاده در جمع خبرنگاران در این باره گفت: با توجه به اینکه اکثر لوازم آزمایشگاه فعلی بیمارستان  قدیمی است و بعضی از قطعات نیز در مواقعی با مشکل مواجه می شوند و تهیه قطعه جدید نیز برای این دستگاه هم زمان بر است و گاها پیدا نمی شود. به همین جهت قرار بر این شد که در اسرع وقت کلیه قطعات کهنه آزمایشگاه تعویض گردیده و لوازم جدید وبه روز جایگزین کلیه قطعات کهنه  شود.

جعفرزاده اضافه کرد: دستگاه CRM به تازگی در بیمارستان نصب شده است و در اختیار بیمارانی که اعمال جراحی و ارتوپدی انجام داده اند قرار گرفته است ودر این مورد مشکلی نداریم. 

جعفرزاده از اختصاص یک آمبولانس جدید با تمام امکانات به روز به بیمارستان شهر نیز خبر داد و افزود: این آمبولانس که از هر لحاظ آماده ارائه خدمات به بیمار می باشد به تازگی در اختیار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرار گرفته است که انشالله با ورود رانندگان جدید بهره برداری خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود افزود: با رایزنی هایی که مسئولین شهرستان انجام دادند و مشکلات را با مقامات محترم وزارت بهداشت ودرمان در تهران و استان در میان گذاشتند، خوشبختانه مجوز استخدام ۴ راننده جدید صادر شده است که به زودی مراحل استخدام این عزیزان نهایی می شود و از این بابت نیز مشکلی نخواهیم داشت.

جعفرزاده ادامه داد: برای مقاوم سازی بیمارستان امام حسین (ع)نیز مبلغ ۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و با یک شرکت قرار اجرای کار منعقد شده است.

وی در پایان گفت: از نظر پزشک متخصص در شهرستان مشکلی نداریم و در تمام رشته ها پزشکان حاذق برای معالجه بیماران در بیمارستان ومراکز درمانی این شهر حضور دارند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 834731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟