تحلیل و بررسی وقایع اخیر در نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه شهرکرد

   به گزارش رکنا  به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد  : نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه شهرکرد با موضوع تحلیل و بررسی وقایع اخیر با حضور حجت الاسلام سعید صفی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر محسن نصری عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، نویسنده و پژوهشگر حوزه علوم سیاسی و انقلاب اسلامی و جمعی از دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

   دکتر محسن نصری در این نشست ضمن تاکید بر داشتن بصیرت و تبیین واقعیت ها گفت: استعمار به سه دسته، اشغال سرزمین، اشغال دولت و اشغال ملت تقسیم می شود و استعمار ملت از استعمارهای مدرن است که با استفاده از ابزار رسانه و جنگ شناختی و ادراکی و ذهن ها و اراده‌ها است.

   عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان اظهار داشت که سیاست مداران آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی شناخت نامناسبی از ملت ایران دارند و ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی از دلایل شکست استعمار ملت ایران است.

  دکتر محسن نصری از مهمترین دلایل ناکامی همه توطئه ها و دسیسه های مستکبران بر علیه جمهوری اسلامی ایران را وحدت و اراده ملت ایران خواند و گفت خداوند در این راه وعده نصر و پیروزی داده است.

  عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در ادامه افزود: آنچه دشمنان ایران به دنبال آن هستند ایجاد تفرقه بین مردم  و ایجاد بحران، تضعیف جایگاه ولایت فقیه و هدف قرار دادن مکتب اسلام است.

  دکتر محسن نصری، شناخت نقاط ضعف خود، شناخت نقاط قوت و دشمن شناسی را از جمله راه‌های تبدیل تهدیدها به فرصت ها عنوان کرد.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 834451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟