بیش از ۷۵ مصوبه لازم الاجرا دستاورد سفر استاندار اصفهان به شهرستان فریدونشهر

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان سفر دو روزه خود به شهرستان فریدونشهر در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان بیان کرد: مصوباتی که امروز با حضور مدیران دستگاه های استان جمع بندی شد ماحصل بازدید ها و جلسات متعددی بود که قبل و حین سفر در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، نشست با نخبگان و … استخراج و به صورت موردی بررسی شده بودند.

وی ادامه داد: در این جلسه با گزارش های خوبی که ارائه شد در مجموع بالغ بر ۷۵ مصوبه برای رفع مشکلات و آبادانی شهرستان به تأیید رسید.

استاندار اصفهان با اشاره به معضلات اساسی شهرستان فریدونشهر در بخش راه و محورهای های مواصلاتی، عنوان کرد: با همکاری اداره کل راهداری به مصوبات خوبی در جلسه شورای اداری رسیدیم. با مصوبات امروز مشکلاتی که در بخش راهسازی بالاخص راه های بین روستایی وجود دارد کاهش خواهد یافت و امیدواریم تا دو سال آینده این معضلات که بعضاً متعلق به چند دهه گذشته هستند را نداشته باشیم.

دکتر مرتضوی در خصوص عملیات گازرسانی به سراسر شهرستان فریدونشهر گفت: گزارش امیدبخشی از گازرسانی به روستاهای فریدونشهر ارائه گردید همچنین مقرر شد طی ۲۴ ماه نسبت به این مطالبه مردم در شهرستان فعالیت های قابل توجهی صورت بگیرد.

وی نوسازی و تجهیز مدارس را از دغدغه های اهالی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد و افزود: باتوجه به محدودیت هایی که در ایجاد زیرساخت های آموزشی فرزندان سرزمین مان در این شهرستان وجود دارد با همکاری اداره کل نوسازی مدارس در آبان و بهمن ماه جاری و شهریور ماه سال آینده پروژه های متعددی به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در بخش بهداشت و سلامت نیز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت شهرستان ارتقاء قابل توجهی را در ماه های آینده در حوزه سلامت و درمانگاه های تخصصی خواهیم داشت.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 833660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟