بی عدالتی و تبعیض مردم را آزار می دهد / قادر به برخورد نیستید، صندلی مدیریت را ترک کنید

به گزارش رکنا ازقزوین؛ عباس کاظمی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان قزوین افزود: شان حضور ما به عنوان کسانی که متعلق به یک گفتمان انقلابی هستند همین بوده و غیر از این نیست، ممکن است این کار هزینه‌هایی هم داشته باشد اما پای آن ایستاده‌ایم و از این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.

فرماندار شهرستان قزوین در ادامه بر تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام تاکید و خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌هایی که در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی به شهرها و روستاها می شود بایستی در اولویت کارها قرار گیرد و در این جلسه نیز اعلام می کنیم که هیچ طرح جدیدی تا پایان پروژه های نیمه تمام، تعریف نشود.

وی بیان کرد: الموت و طارم از بخش‌های محروم در شهرستان هستند و نیاز به رسیدگی دارند اما در ابتدای سال طبق مصوبات کمیته برنامه‌ریزی استان مقرر شد که پروژه جدید تعریف نکنیم و پروژه‌های برجای مانده را به سرانجام برسانیم.

فرماندار قزوین تاکید کرد: بی اعتمادی که امروز در بین برخی مردم نسبت به مدیران ایجاد شده به دلیل کمبودها نیست بلکه به علت تبعیض است و این خط قرمز ماست و هر جا چنین تبعیض‌هایی را ببینیم موظف هستیم باقدرت درمقابل آن بایستیم و اگر قادر به این کار نیستیم باید صندلی مدیریت را ترک کنیم.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 832868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟