خیرین هشترود سنگ تمام گذاشتند/ 600 میلیون تومان برای نیازمندان جمع آوری شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ محمود علی آبادی در جلسه شورای مشارکت های مردمی این شهرستان گفت: از اول سالجاری ۲۵۰میلیون تومان برای ساخت مسکن مددجویان از قبیل خرید مصالح ساختمانی، درب وپنجره و سیم کشی توسط خیرین انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید یخچال، فرش، جارو برقی، کفش و لباس در ۶ ماهه نخست سال جاری توسط خیرین کمک شده است.

رئیس اداره بهزیستی هشترود در آخر ضمن تقدیر وتشکر از تمامی خیرین بزرگوار که همیشه ودر همه حال یار ویاور محرومان ونیازمندان بوده اند از آنان خواست که به کمک های خود در جهت بهبود وضعیت زندگی محرومان و نیازمندان ادامه دهند.

فرماندار هشترود نیز در ادامه جلسه طی سخنانی با اشاره به الگوی خدمت رسانی حضرت علی (ع) به محرومین گفت: 

تاریخ و شرح حال بزرگان عالم و شخصیت های آسمانی برای هرکس بهترین سرمشق و بهترین الگوی زندگی است. در این میان، شرح زندگی امیرالمؤمنین علیه السلام ، دوّمین شخصیت جهان انسانیت، از اهمیت خاصی برخوردار است.

توری ادامه داد: آری، ابعاد گوناگون آن شخصیت بی همتا، قابل وصف و شمارش نیستند. یکی از ابعاد زندگانی آن بزرگوار، خدمت رسانی و توجه به نیازمندان است. آن حضرت در این راه یک لحظه آرام نداشت و تمام تلاش خویش را به کار می برد و دیگران را نیز بدین امر مهم تشویق می کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 832506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟