رفع موانع 4 واحد صنعتی و تولیدی در  همدان

به گزارش رکنا از همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود:این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

به گفته وی 4 طرح تولیدی راکد با مصوبات ستاد تسهیل به چرخه تولید برگشت و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات در راستای رونق فعالیت های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد.

استاندار همدان اظهار داشت: احیای واحدهای تولیدی راکد و جذب سرمایه گذاری در صدر اولویت‌های استان همدان در دولت سیزدهم قرار دارد.

قاسمی فرزاد گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم در بخش صنعت و تولید، رونق بازار کار و احیای واحدهای تولیدی راکد است و این مهم به عنوان یکی از سرفصل‌های کاری دولت از ابتدای فعالیت در دستور کار قرار گرفته و تاکنون به نتایج خوبی نیز دست یافته است.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» برگزاری مستمر و منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی و رفع مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی یکی از رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان است.

استاندار همدان افزود: برخی از واحدهای تولیدی همچون شرکت کشت و صنعت دشت کرفس که به دلایل سوء مدیریت راکد و غیرفعال مانده‌ است، به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود تا هم احیا و هم نقش موثری در اشتغال‌زایی و توسعه استان داشته باشد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: بانک‌های استان، باید با مساعدت و حمایت تام و تمام از تولیدکنندگان، مخاطرات آن‌ها را کاهش دهند و با در اختیار گذاشتن اعتبارات لازم نقش موثری در حمایت از تولید داشته باشند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان می‌توانند مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد خود را به ستاد تسهیل آورده تا ضمن رفع موانع آن‌ها، واحد مربوطه به چرخه تولید بازگردانده شود از بانک‌های استان خواست نگاه تسهیل‌گرانه نسبت به مسائل تولید و تولیدکنندگان داشته باشند.

 استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است.

کدخبر: 832322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟