گازرسانی به ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان

به گزارش رکنا در استان همدان، ظاهر پورمجاهد  در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، گفت: امروز سیزدهمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ۶ دستورجلسه داشت که مورد بررسی و کارشناسی اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شده در یک ماه آینده، با همکاری و هم‌فکری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت گاز استان، به ۲۶ و احد تولیدی و صنعتی گازرسانی انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه ۱۵ طرح توسط بانک‌ها بررسی و مصوب شد که مبلغ ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به آن‌ها پرداخت شود، یادآور شد: سرمایه در گردش یک واحد مرغداری توسط بانک عامل با ساده‌ترین شکل تسهیلات مصوب و متعاقباً پرداخت خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: یک واحد تولیدی که ۱۹۰ نفر شاغل دارد، مشکلاتی در زمینه دسترسی راه اصلی به فرعی و همچنین درخواست طرح توسعه داشت، با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، رفع موانع شد.

پورمجاهد با تصریح بر اینکه در شرایط کنونی هیچ چیز برای ما، با اهمیت‌تر از تولید و شرکت‌های تولیدی نیست، عنوان کرد: نگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی به تولید و واحدهای تولیدی استان حمایتی است.

وی در پایان تصریح کرد: بر اساس تعهد استانی باید در سال ۱۴۰۱ برای ۲۳ هزار نفر ایجاد اشتغال شود.

 
 

 

کدخبر: 795341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟