امنیت خط قرمز نظام است و فراجا به خوبی از آن حفاظت می کند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی تمنایی در حاشیه دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته فراجا به کارکنان خدوم انتظامی بیان داشت: زبان ما در تشکر از زحمات نیروهای فراجا قاصر است و هیچ گاه نمی توانیم از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی آن طور که در خور شآن و جایگاه آنها است قدردانی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امنیت خط قرمز نظام و حاکمیت است و نیروهای فراجا نیز به خوبی از این خط قرمز نظام حفاظت می کنند گفت: امروز اگر ما با ارامش شب را بر بالین می گذاریم مطمئن هستیم که نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی کارشان را به خوبی انجام می دهند و از این بابت احساس امنیت می کنیم.

تمنایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اظهار داشت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب جنگ هشت ساله به عنوان ذخیره ای بزرگ برای نظام است که از این ذخیره هم در بخش هنر که فیلم و سریال و تئاتر است و هم در بخش های تجسمی و موسیقی و... برای تبیین و تشریح اهداف و آرمان های نظام برای جوانان باید استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز مخاطبان اصلی ما در جهاد تبیین نوجوانان وجوانان هستند گفت: در این زمینه جای کار بسیار است و انشاء الله در جهاد تبیین باید قدم های بزرگی را برداریم و مسلماً اگر این فرمایش رهبر معظم انقلاب به خوبی انجام یابد در امنیت کشور نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 832056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟